martes, 10 de abril de 2018

Plantronics Bluetooth headset – FAQ


Vi fortæller i denne video, hvordan du kan afhjælpe de mest forekommende problemer med dit Plantronics Bluetooth headset, hvis de mod forventning skulle opstå. Genparring af headset til smartphone: Hold tænd/sluk knappen opad i tre sekunder for igen at kunne forbinde til din smartphone via Bluetooth indstillinger på telefonen. På vores mindre produkter, såsom Voyager 5200 gøres det dog via svarknappen i stedet. Genparring af headset til USB dongle: Tryk den lysegrå knap på siden af donglen ind med en spids genstand i tre sekunder og gennemfør herefter den almindelige opsætningsproces igen. Opdatering af headset: For at sikre at du har den seneste firmware, kan du opdatere headsettet trådløst via Plantronics Hub-appen på din smartphone. Det finder du under indstillinger i appen, hvor du klikker på firmwareopdatering. Find Plantronics Hub her til iOS eller Android: https://ift.tt/2IKbrH1 Eller find Plantronics Hub til PC eller Mac her: https://ift.tt/2Jze2EE Nulstilling af headset til fabriksindstilling: Det er muligt at nulstille til fabriksindstilling via Plantronics Hub appen. Under indstillinger, klik på nulstil headset. Find serienummer: Får du brug for det, kan du finde enhedens serienummer på headsettet, emballagen eller via Plantronics Hub appen. Garantiombytning: Ved garantiombytning kan du udfylde dine informationer på Plantronics’ hjemmeside: https://ift.tt/2EDGl1m

No hay comentarios.: